Najmłodsi są w stanie zapewnić nam skuteczną promocję działalności, a jest to dla nas ważna informacja, aby jak najczęściej wysilać się na ich rzecz. Jest to możliwe już podczas kampanii reklamowych. W nich zwrócimy uwagę na atrakcyjne gadżety, na które takie dzieci będą mogły automatycznie zareagować. A następnie zachęcą swoich bliskich, rodziców, jak i innych dorosłych, o naszej ofercie, jak i asortymencie. Wtedy nawet całe grupy osób mogą dokładnie przyjrzeć się takiej kampanii reklamowej, w której widnieje Odzież reklamowa, jak i pozytywnie na nią zareagować.
Zdarza się, że dzieci są w stanie zachęcić swoich rodziców niemalże do wszystkiego. I to sprawia, że również taką metodą działania posługują się sami sprzedawcami. Uznają, że jeśli poprzez kampanie reklamową pozyskają takie małe dzieci, to również uda się im pozyskać rodziców, czyli osoby dorosłe. Ważne jednak, aby Odzież reklamowa została dopasowana do oczekiwań dzieci. Musi wydać się dla nich interesująca i najlepiej, jeśli pod różnymi względami. Jest wtedy pewność, że zacznie na nich skutecznie oddziaływać przez długi czas. Takie ważne elementy gadżetów to nie tylko sam nadruk. W pierwszej kolejności należy ocenić, jakie powinny być ich rozmiaru. Zanim jednak to rozważymy, musimy się zastanowić, na jakiej grupie tych małych odbiorców najbardziej nam zależy. Wtedy skupimy się na kolejnym elemencie, który również pełni bardzo istotną rolę. Kolejnym okazuje się nadruk, ponieważ on ma sprawić, że te dzieci zareagują na taki przekaz, a następnie zachęcą również dorosłych, aby oni również się mu przyjrzeli. Wtedy wspólnie zastanawiają się nad taką kampanią reklamową.
Mogą uznać, że to świetny pomysł i należy jak najszybciej z niej skorzystać. Na tym zależy sprzedawcom. Ale o wiele wcześniej myślą o tym, jak mogą oddziaływać na umysły swoich klientów. Na pewno pomoże w tym stała współpraca z dziećmi, którzy pojawiają się w pobliżu. Właśnie oni sprawiają, że Odzież reklamowa to produkt, który jest następnie noszony przez dzieci, jak i dorosłych.