Właściwe podejście do klientów może zadecydwać o tym, jak zaczną nas odbierać. Dlatego pierwsze wrażenie odgrywa dość istotne znaczenie. To jednak nie oznacza, że nie będą brali już pod uwagę naszego dalszego podejścia do nich. Wręcz przeciwnie, będą mieli to nadal pod kontrolą. Jeśli odczują, że zachowujemy się całkowicie inaczej, niż na początku to odczują, że ich oszukaliśmy. Nie chcemy wywołać takiego wrażenia również wtedy, jeśli stosujemy Tanie rozmowy. Wykorzystujemy je w ramach budowania pozytywnych relacji z klientami, tworząc w firmie dział call center.
Jego utworzenie ma dla firmy duże znaczenie, ponieważ przyczynia się do wykonania konkretnych postanowień. Pierwsze z nich mają na celu przedstawienie nowej oferty, na którą stali klienci mogą pozytywnie zareagować. Takie podejście jest w stanie poprawić wyniki sprzedaży, a przecież na tym powinno nam zależeć najbardzizej. Na Tanie rozmowy nie będziemy musieli poświęcać wiele środków. Natomiast należy przeszkolić kadrę, która będzie odpowiedzialna za przygotowywania takich rozmów telefonicznych.
Najlepiej, jeśli posiadają w tej kwestii pewne doświadczenie. Można wykonać rekrutację kilku pracowników, którzy będą odpowiedzialni za prowadzenie działu call center. Jego wykonanie nie jest zbytnio skomplikowane. Wymaga posiadania telefonu komórkowego bądź stacjonarnego, jak i zawarcie z operatorem połączeń właściwej umowy. Taka umowa zapewnia firmie Tanie rozmowy, dzięki czemu utworzenie takiego działu nie jest czymś skomplikowanym i kosztownym.
Wszyscy pracownicy realizujący takie rozmowy powinni być wyposażeni w słuchawki, wraz z mikrofonem. Dzięki temu mogą prowadzić rozmowy na wyższym poziomie. Nie stresują się trzymaniem słuchawki, telefonu. Dlatego skupiają się na zrealizowaniu zadania, które otrzymali. Polega na przedstawieniu nowej oferty, wobec stałych klientów. Natomiast innym razem może być związane z przygotowaniem konkretnych zadań promocyjnych. Dzieje się to w przypadku realizacji połączeń dla grupy potencjalnych klientów.